Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2018
Số tạp chí 7(2018) Trang: 239-243
Tạp chí: International Journal of Science and Research

Organic products remain a niche market in most countries and there is relatively little international trade in organic aquaculture products (Smith et al., 2005). The newly emergent organic products tend to exclude small-holders due to reasons of high certification costs, smaller volumes they produce, and tighter control of product quality. The paper looks at some of the opportunities that exist for small-holders to enter organic schemes and compete in the niche markets. Importantly, the constraints and risks that are involved will be debated. The ability of small farmers to organize and obtain the certification is questioned and the mechanisms to facilitate this will be discussed. The value chain concept, quality management, the theory of institutions and transaction cost economics, will be applied to analyze how the coordinated efforts of various stakeholders can be developed to achieve a better product quality and quality assurance.

Các bài báo khác
Số tạp chí Volume 7 Issue 11, November 2018(2018) Trang:
Tạp chí: International Journal of Science and Research (IJSR)
Số tạp chí 50(2018) Trang: 105-110
Tác giả: Đinh Minh Quang
Tạp chí: Pakistan Journal of Zoology
Số tạp chí 13(2018) Trang: 1-9
Tạp chí: Asian-European Journal of Mathematics
Số tạp chí 75(2018) Trang: 58-66
Tạp chí: International Journal of Hospitality management
Số tạp chí Volume 8, Issue10(2018) Trang: 561-569
Tạp chí: International Journal of Scientific and Research Publications
Số tạp chí 2018(2018) Trang: 1-7
Tạp chí: Scientific Programming
Số tạp chí 1(2018) Trang: 1003
Tác giả: Đỗ Tấn Khang
Tạp chí: Annals of Biotechnology
Số tạp chí 27(2018) Trang: 60-67
Tạp chí: Agricultural Marketing Journal of Japan


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...