Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2013
Số tạp chí 2(2013) Trang: 168-178
Tạp chí: Social Sciences

Abstract: In Vietnam, the workforce is in the "gold" period, it will be the implementing motivations of the strategy socio-economic development. However, with methods of education for so long which do not fit the requirements of the new era, is producing passive "people" who is good at theory but bad at practice. School violence has still occurred; activities of tutors are rampant; the situation of abuse of collection, study, exams are still heavy; negative still exists, living standard of teachers is still difficult. The author?s attempt in the paper is to present the achievements and limitations of Practical education policy of Vietnam today. Documents used by the agency's functionality Vietnam and international announced. Through analysis and synthesis authors propose methods intended to correct the weaknesses.
Keywords: Vietnam, Education, Crisis

Các bài báo khác
Số tạp chí 51(2013) Trang: 390?399
Tạp chí: Computers & Geosciences
Số tạp chí 3(2013) Trang: 38-46
Tạp chí: International Journal of Philosophy
Số tạp chí 6(2013) Trang: 374-381
Tạp chí: International Journal of Economics, Finance and Management Sciences
Số tạp chí Vol. 1, No. 2, 2013,doi: 10.11648/j.hss.20130102.11(2013) Trang: 70-77
Tạp chí: Humanities and Social Sciences


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...