Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
9 (2020) Trang: 1-8
Tạp chí: International Journal of Innovative Research and Development

Although classroom participation has gained its increasing interest in influencing how students speak English as a foreign or second language, there still remains little research exploring this potential instructional practice in the Mekong Delta, Vietnam. This paper therefore considers students’ perceptions about participation in speaking classes. Data collected in this descriptive study include questionnaire and interview. One hundred and four students participated in this study. The findings of this study reveal that students perceived oral participation at a high level. The paper concludes by presenting pedagogical implications and directions for further research.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...