Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
9 (2021) Trang: 72-79
Tạp chí: Journal of Trade Science

This study investigates the impact of television advertising on fresh milk consumers' attitudes by analyzing the survey data of 160 respondents who living and working in Can Tho city. The analysis results show that the Investment capability in advertising has the greatest influence on the attitude of fresh milk consumers. In addition, this study also proves that Emotional, Credibility, Advertisement repetition, Entertainment have a positive impact on consumer attitudes

 
Các bài báo khác
(2023) Trang: 676-693
Tạp chí: 3rd Vietnam – Japan International Business Conference, Ha Noi-Vietnam, March 2023 (Editor: Assoc. Prof. Dr. BUI ANH TUAN)
22 (2022) Trang: 84 - 102
Tạp chí: Journal of International Economics and Management
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...