The study was conducted to identify factors affecting the collective trademark building intention of fruit farming household in Phong Dien district, Can Tho city. The data was collected through a survey of 205 fruit farming households using stratified random sampling. Using the Structural Equation Modeling (SEM) approach, the study found that the collective trademark building intention was affected by four factors: benefit - cost, assistance, intangible resources and tangible resources. In particular, the cost-benefit element has the strongest influence on the collective trademark building intention of the fruit farming households.
Hoàng Thị Hồng Lộc, Nguyễn Quốc Nghi, 2014. XÂY DỰNG KHUNG LÝ THUYẾT VỀ ĐỘNG LỰC LÀM VIỆC Ở KHU VỰC CÔNG TẠI VIỆT NAM. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 32: 97-105
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên