Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
4 (2021) Trang: 47-54
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies

One of the important goals of Vietnamese tertiary education is the acquisition of CLIL (Content-and-language
integrated Learning) skills. In order to be successful in the national and international labour market, tertiary education students need to acquire both English as international language skills and discipline-specific knowledge and skills at high functional levels. This paper reports study results using a quantitative method in which data were collected from a questionnaire from students in CLIL programs at a public university in Vietnam. The findings will provide additional relevant research evidence on student perceptions of CLIL instruction practices in Vietnam which could contribute to the sustainability and future development of dual-focused programs.



Các bài báo khác
20 (2021) Trang: 1-18
Tạp chí: International Journal of Learning, Teaching and Educational Research
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...