Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2021
Số tạp chí 8(2021) Trang: 208-212
Tạp chí: International Journal of Research and Review

The objective of this study is to determine factors affecting the loyalty of individual customers to LienVietPostBank Binh Thuan. Research data are collected from 395 individual customers who are recently using services at LienVietPostBank Binh Thuan. The study applies exploratory factor analysis and multivariate linear regression. The research results have proved that positive affecting factors to the loyalty of individual customers to LienVietPostBank Binh Thuan are reliability, responsiveness, assurance, sympathy, tangible facilities, the reasonableness of service charges, social responsibility, and customer satisfaction. In which, satisfaction and sympathy have the most influence on the loyalty of individual customers to LienVietPostBank Binh Thuan. 

Các bài báo khác
Số tạp chí 9(2021) Trang: 154-164
Tạp chí: International Journal of Research and Review
Số tạp chí 9(2021) Trang: 345-355
Tạp chí: Journal of International Scientific Publications
Số tạp chí 3(2021) Trang: 78-87
Tạp chí: Journal of Energy Technology and Environment
Số tạp chí 12(2021) Trang: 190-196
Tạp chí: World Journal of Advanced Research and Reviews
Số tạp chí 4(2021) Trang: 54-58
Tạp chí: nternational Journal of Science and Research Archive
Số tạp chí 5(2021) Trang: 775-784
Tạp chí: International Journal of Data and Network Science
Số tạp chí 5(2021) Trang: 659-666
Tạp chí: International Journal of Data and Network Science
Số tạp chí 9(2021) Trang: 851-856
Tạp chí: Uncertain Supply Chain Management


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...