Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
Kỳ 1 tháng 7-2024 (2024) Trang: 30-32
Tạp chí: Tạp chí Giáo dục
Liên kết:

Argumentative ability is one of the essential skills required for students. This paper introduces Toulmin’s argumentation model as an effective method to develop this ability for high school students. Toulmin’s model helps bridge the gap between real-world arguments and the traditional Aristotelian syllogism, making arguments more detailed and persuasive. This model has been successfully applied in various fields, including literature, economics, psychology, law, and mathematics… The paper presents an overview of Toulmin’s argument model and proposes its application in high school mathematics teaching to develop students’ argumentative ability

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...