Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
Vol. 16, No. 3 (2024) Trang: 50-63

This study compares the implementation of teaching internship (TI) guidelines and practices at the School of Education, Can Tho University (CTU), Viet Nam, and the College of Teacher Education, Quirino State University (QSU), the Philippines. Using a qualitative research approach, the study applied Braun and Clarke’s (2006) thematic analysis with Delve Software for coding. Data was collected through document analysis. Findings reveal that while both universities share certain aspects in the implementation of guidelines and practices, notable differences were also observed. These distinctions present valuable opportunities for both institutions to improve and enhance their teaching internship programs.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...