Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
(2023) Trang: 68-72
Tạp chí: The Fifth International Conference on Business, Economics & Finance Tay Nguyen University - November, 3, 2023
Liên kết:

This study aims to analyze the impact of price fairness and product fairness on perceived ethics of online retailers, satisfaction and repurchase intention towards the e-commerce platforms of consumers in Vietnam. The data were collected from 319 consumers who have already purchased from the e-commerce platforms. The results show that price fairness and product fairness positively affect perceived ethics of online retailers, thereby promoting satisfaction and repurchase intention towards e-commerce platforms. The results offer important insights for online retailers and e-commerce platforms to improve perceived ethics of online retailers and intention to repurchase in the online shopping context.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...