Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
9 (2024) Trang: 140-185
Tạp chí: European Journal of Alternative Education Studies ISSN: 2501-5915 ISSN-L: 2501-5915

This study explored the challenges associated with incorporating English movies into the development of listening skills among second-year English studies majors at a school of a university in the Mekong Delta region, South Vietnam. The target audience was 70 English studies majors who had undergone listening courses. Data collection methods included a questionnaire and interviews conducted with eight students. A questionnaire was utilized to gather quantitative data, while interviews provided qualitative insights. The study was also to identify students' difficulties in this regard, with the ultimate goal of proposing solutions to enhance the effectiveness of utilizing English movies in listening skill development strategies.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...