Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
2 (2024) Trang: 324-327
Tạp chí: Thiết bị Giáo dục
Liên kết:

Organizing music activities with a multicultural approach involves combining various musical products with different nuances within the same music education activity or having teachers select musical content from domestic ethnic groups or foreign music to teach children. This aims to equip children with an understanding of the cultural diversity of the music of the ethnic groups living together, including folk melodies and traditional songs from different regions, selecting a rich variety of songs, or using music to play games and musical instruments from various ethnic groups. This helps to instill in children an attitude of respect for the traditional cultural values of music, develop their ability to appreciate music, and recognize the characteristics of certain music genres suitable for children.

Các bài báo khác
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...