Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
24 (2024) Trang: 179 - 184
Tạp chí: Tạp chí giáo dục
Liên kết:

The integration of synchronous online lessons into university curricula has heightened the focus on selecting appropriate teaching strategies. This paper focuses on identifying the vocabulary and grammar teaching strategies employed by English lecturers in Vietnam in both face-to-face and synchronous online environments. Descriptive statistical analysis reveals that while some strategies are commonly used in both settings, certain strategies are preferred in online environments, while others are more effective in traditional face-to-face classrooms. The findings provide valuable insights into the choice of teaching strategies, emphasizing the importance of carefully selecting methods that suit each specific teaching context, ultimately contributing to the enhancement of English language instruction in Vietnam.

Các bài báo khác
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...