Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
13 (2022) Trang: 811–817
Tạp chí: World Journal of Advanced Research and Reviews

The study aims to determine the factors affecting the brand loyalty of customers to fertilizers of An Giang Agrochemical Co, Ltd (AGAC). The authors collected data from 190 customers who are using the fertilizer of AGAC. The study applies exploratory factor analysis and multivariable linear regression for analyses. The study has pointed out five factors positively impacting the brand loyalty towards fertilizer AGAC include product origin, brand, perceived price, product quality, and brand association. In which, the perceived price has the most influence on customer brand loyalty of customers to the fertilizer of AGAC.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...