Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
251 (2021) Trang: 21-23
Tạp chí: Thiết bị Giáo dục
Liên kết:

Integrated teaching situations in Mathematics are necessary skills to assist teachers in meeting the requirements of integrated teaching in Mathematics in secondary schools. Reality demonstrates that, in addition to the benefits, teachers face numerous challenges in implementing this teaching style. In the direction of integrated teaching, the article provides some teaching situations on the topic of maximum and minimum values in Calculus 12.

 
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...