Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
SỐ ĐẶC BIỆT (2021) Trang: 338-342,358
Tạp chí: Giáo dục và Xã hội
Liên kết:

Although the content of arithmetic progression frequently has appeared the general certificate of high school recent years, this knowledge content also has many practical applications. However, teachers who teach in many high schools, are still heavily theoretical, mainly just stopping at giving formulas and solutions and then applying them to problem solving when imparting the knowledge to the students.Training is very basic, students passively acquire knowledge "mechanically". To solve the above problem, the article presents the design of a teaching situation on the topic of addition according to the theory of mathematical operations and reports the experimental results obtained in high schools Phu Huu. (Chau Thanh town, Hau Giang province).

 
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...