Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
224 kỳ 1 (2020) Trang: 8-11
Tạp chí: Thiết bị giáo dục
Liên kết:

The Jigsaw method is a cooperative learning model based on a combination of individuals, groups and linking groups. Applying Jigsaw method to teaching Math helps learners have more opportunities to communicate in mathematics, eliminate individual competitiveness, improve the role and sense of responsibility of individuals in the group, and increase students’ interest in learning. In this article, we present the research content on applying the Jigsaw method in teaching combining with the conceptual teaching model starting from analyzing examples to teach the concept of continuous functions at a point.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...