Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
SỐ 200 kỳ 1 - 9/2019 (2019) Trang: 42_44, 118
Tạp chí: TẠP CHÍ THIẾT BỊ GIÁO DỤC
Liên kết:

In the world and in Vietnam today, educational researchers have taken many different approaches to promote the positive of students in the teaching process. In this article, we introduce a active teaching process based on an approach from the “specific” to the “common”, a model of teaching mathematical concepts with two teaching processes; and apply these contents to teaching the concept of the equation of a circle - Geometry 10.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...