Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
6 (2021) Trang: 7-13
Tạp chí: International Journal of Trend in Scientific Research and Development

The production and consumption of commodities all over the world have resulted in the creation of a slew of environmental issues. As a result, businesses are focusing on green marketing and developing eco-friendly or green products that are less detrimental to the environment than traditional items. Furthermore, consumers are becoming more conscious of environmental issues and are actively attempting to decrease their environmental effects by purchasing green products and adopting a greener lifestyle. As a result, the phrase "Green Marketing" has swiftly become a global phenomenon. In order to achieve a harmonic mix of the three advantages: customers, companies, and social benefits, firms have included Green Marketing orientation into their growth plans in order to deal with environmental issues and changes in people's consumption patterns. The article gives an overview of green marketing theory as well as the practical implementation of green marketing strategy in Vietnam.

Các bài báo khác
Trong PGS.TS. Huỳnh Quang Tín (2022) Trang: 178-223
Tạp chí: Tham gia của nông dân trong chọn giống và canh tác lúa thích ứng biến đổi khí hậu tại Đồng bằng sông Cửu Long, Việt Nam
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...