This study proposes a model to discuss the interrelationships among website interface attributes, online customer experience, and customer engagement intention in online hotel booking services. A quantitative approach of collecting 608 usable online questionnaires was conducted, using SPSS and AMOS to analyze the measurement model and proposed hypotheses. The results demonstrated that customer experience was affected by the information attributes, service attributes, and technical attributes of the websites. Furthermore, the customer experience was found to be positively related to customer engagement intention on the online booking services.
Lê Trần Thiên ý, Nguyễn Hồ Anh Khoa, MA BINH PHU, 2013. CÁC NHÂN TỐ ẢNH HƯỞNG ĐẾN QUYẾT ĐỊNH VỀ QUÊ LÀM VIỆC CỦA SINH VIÊN KINH TẾ, TRƯỜNG ĐẠI HỌC CẦN THƠ. Tạp chí Khoa học Trường Đại học Cần Thơ. 25: 30-36
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên