Management of school counseling activities is shown in planning, management, implementation, direction, inspection and evaluation. The study used the method of collecting information using questionnaires and interviews with managers, lecturers, academic advisors and students at Can Tho University. The results show that it is necessary to pay more attention to the management of school counseling activities for students, especially the inspection and evaluation of these activities to improve the effectiveness of management activities.
Tạp chí: Hội thảo Khoa học Vai trò của Công tác Đoàn Thanh niên - Hội Sinh viên với sự phát triển bền vững của cơ sở giáo dục, Trường Đại học Cần Thơ, 03/11/2024
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Khu II, Đại học Cần Thơ, Đường 3/2, Phường Ninh Kiều, Thành phố Cần Thơ, Việt Nam
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên