Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2024
Số tạp chí 69(2024) Trang: 3–10
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Trường Đại học Sư phạm Hà Nội: Khoa học Giáo dục

The quality of teachers and their teaching are the top factors in determining the quality of graduates after they leave school, especially English major students. The data obtained from the students is divided into two main contents, including (1) Professional factors, and (2) non-professional factors. Regarding professional factors, an English teacher who is considered “qualified” according to the students needs to showcase two conditions: (1) a mastery of understanding teaching methods, and (2) sufficient preparation of extra teaching materials. Behaviors not related to the profession are referred to by the students to evaluate the quality of an English teacher, including (1) the teacher’s personality, (2) the teacher’s communication skills, (3) the teacher’s attitude towards students, and (4) adequate classroom management and problem solving skills. 

Các bài báo khác
Số tạp chí 22(2024) Trang: 26-31
Tạp chí: Tạp chí Khoa học và Công nghệ, Đại học Đà Nẳng
Số tạp chí 24(2024) Trang: 291-295
Tạp chí: Tạp Chí Giáo dục
Số tạp chí 69(2024) Trang: 43-55
Tạp chí: Trường Đại học Sư phạm Hà Nội
Số tạp chí 22(2024) Trang: 1460-1467
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Nông nghiệp Việt Nam
Số tạp chí 229(2024) Trang: 195-202
Tạp chí: TNU Journal of Science and Technology
Số tạp chí 40(2024) Trang: 107-115
Tạp chí: Tạp chí Khoa học: Khoa học tự nhiên và Công nghệ, Đại học Quốc gia Hà Nội
Số tạp chí 229(2024) Trang: 178-186
Tạp chí: Khoa học và công nghệ Đại học Thái Nguyên


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...