Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
5 (2021) Trang: 1274-1288
Tạp chí: Journal of Positive Psychology and Wellbeing

This study attempts to investigate challenges faced by EFL high school teachers and students implementing online peer-assessment (OPA) in oral presentation. Participants were 6 high school teachers and 193 students in four provinces in the Mekong Delta of Vietnam. The qualitative data and quantitative ones were collected by using a questionnaire and semi-structured interviews. The findings show that EFL high school students and teachers encountered a number of challenges in utilizing OPA. Specifically, students’ low individual accountability and substantial time and effort in assessment organization and management are perceived as the biggest challenges of teachers while students’ lack of experience, language ability, and knowledge is the major obstacle of students. Based on these findings, pedagogical implications are made for implementing OPA in oral presentation.

Các bài báo khác
Đặc biệt (2021) Trang: 177-181
Tạp chí: Tạp chí Giáo dục và Xã hội
5 (2020) Trang: 95-114
Tạp chí: European Journal of Foreign Language Teaching
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...