Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2023
Số tạp chí 18(2023) Trang: 99-114
Tạp chí: International Journal of Emerging Technologies in Learning

This study was conducted to demonstrate the factors that influence Vietnamese students’ acceptance of YouTube for educational purposes. Qualitative and quantitative research meth-ods are combined to test the research hypotheses. Research data was collected using quota sampling, with a sample size of 306 students studying at universities in Vietnam. Structural equation modeling (SEM) helps demonstrate that five factors positively affect the intention to use YouTube for student learning needs. These factors include performance expectancy, effort expectancy, hedonic motivation, social influence, and flexibility. Furthermore, research has demonstrated the positive impact of intentional use on the behavioral usage of YouTube for the educational requirements of Vietnamese students. The study provides a valuable ref-erence for educational administrators and researchers

Các bài báo khác
Số tạp chí 1(2023) Trang:
Tạp chí: Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers, Part L: Journal of Materials: Design and Applications
Số tạp chí 35(2023) Trang: 317-329
Tạp chí: Journal of Namibian Studies


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...