Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí quốc tế 2017
Số tạp chí Volume 7, Issue 3 Ver. II (May - June 2017)(2017) Trang: 55-60
Tạp chí: IOSR Journal of Research & Method in Education

More and more parents all over the world are sending their children to English as a foreign language classes (EFL) hoping that these young learners will gain good language competences at the early age. These parents believe that with good English competence their children will have competitive benefits over other children when they grow up in the era of globalization. However, EFL teachers must be aware of the fact that young children have distinctive characteristics and one of which is that they cannot concentrate for more than 20 minutes in the classroom. Therefore, communicative language games are considered as useful tools to help young learners learn when playing. Up to now, few studies have been conducted to explore what EFL teachers think or believe about the use of communicative language games for young learners. Within that context, the current study was conducted with 93 Vietnamese EFL teachers to explore their perceptions toward the roles, the benefits and the challenges of using communicative language games to teach English to young learners. The study results reveal useful insights into the issue and provide useful recommendations for EFL teachers on how to deal with the challenges originated from the implementation of communicative language games in young learner classrooms.

Các bài báo khác
Số tạp chí 1(2017) Trang: 106-115
Tạp chí: Southeast Asia Review of Economics and Business
Số tạp chí 62(2017) Trang: 189-195
Tạp chí: Journal of the Faculty of Agriculture, Kyushu University
Số tạp chí Volume 17, no 1(2017) Trang: 923-932
Tạp chí: Journal of Power Electronics
Số tạp chí Volume 53, issue 2(2017) Trang: 1289 - 1299
Tạp chí: IEEE Transactions on Industry Applications
Số tạp chí Vol. 1, No.15(2017) Trang: 271-275
Tạp chí: Renewable Energy and Power Quality Journal
Số tạp chí Vol. 1, No.15(2017) Trang: 267-270
Tạp chí: Renewable Energy and Power Quality Journal
Số tạp chí 75(2017) Trang: 2520-2526
Tạp chí: Water Science and Technology
Số tạp chí Volume 123, Issue 1(2017) Trang: 96-100
Tạp chí: Journal of Bioscience and Bioengineering
Số tạp chí Vol-3, Issue-6(2017) Trang: 939-943
Tác giả: Trần Vang Phủ
Tạp chí: Imperial Journal of Interdisciplinary Research (IJIR)
Số tạp chí Volume 7, Issue 3 Ver. IV (May - June 2017)(2017) Trang: 34-39
Tạp chí: IOSR Journal of Research & Method in Education
Số tạp chí Volume 7, Issue 3 Ver. III (May - June 2017)(2017) Trang: 81-86
Tạp chí: IOSR Journal of Research & Method in Education
Số tạp chí Volume 7, Issue 3 Ver. II (May - June 2017)(2017) Trang: 61-66
Tạp chí: IOSR Journal of Research & Method in Education
Số tạp chí 202(2017) Trang: 455–463
Tạp chí: Fuel
Số tạp chí Vol.3, Issue 5(2017) Trang: 1481-1485
Tác giả: Trần Vang Phủ
Tạp chí: Imperial Journal of Interdisciplinary Research (IJIR)
Số tạp chí 9(2017) Trang: 51551-51554
Tác giả: Lê Long Hậu
Tạp chí: International Journal of Current Research


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...