Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Tạp chí trong nước 2024
Số tạp chí 157(2024) Trang: 156-161
Tạp chí: Tạp chí Giáo dục và Xã hội
Liên kết:

The CIPO (Context-Input-Process-Output) model helps improve training quality and meet society's needs by enhancing input quality and improving training process management efficiency. It is necessary to strengthen training capacity, build a team of quality teachers and enhance facilities and enrollment management for input quality. Management of the training process needs to focus on organizing teaching-learning activities, guiding graduation theses, and evaluating learning results fairly and transparently. Applying the CIPO model in postgraduate training management helps ensure the quality and effectiveness of the training process, thereby meeting the increasing needs of society and the labor market.

Các bài báo khác
Số tạp chí Số đặc biệt Tháng 4/2024(2024) Trang: 371-415
Tạp chí: Giáo dục và Xã hội
Số tạp chí 12(2024) Trang: 56 - 64
Tác giả: Phạm Khánh Duy
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Đại học Đồng Tháp
Số tạp chí 7(2024) Trang: 39-48
Tác giả: Phạm Tuấn Anh
Tạp chí: Tạp chí Khoa học Xã hội Thành phố Hồ Chí Minh


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...