Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
321 (2024) Trang: 97-99
Tạp chí: Thiết Bị Giáo dục
Liên kết:

Due to the adaption for the development of Vietnam's education system nowadays, teachers are required to study continuously to develop their own professional competences. One of the essential factors is the innovation of teaching methods towards ctive teaching. In another word, the innovation here is to shift the focus of teaching from knowledge acquisition to knowledge construction, with the central position being the learners. This article will propose a process and design some teaching situations for the chapter "Data and empirical probability grade 6" according to the social constructivist theory to develop students' ability to learn mathematics more effectively.

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...