Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
4 (2021) Trang: 126-142
Tạp chí: International Journal of Science and Management Studies (IJSMS)

This paper reports a descriptive study that examined Vietnamese parents’ perceptions of the impacts of parental involvement that had on their children’s English language learning at secondary school. It draws on data collected as part of a larger project. Data were collected using including a questionnaire and semi-interviews and analyzed using descriptive statistics. Findings reveal that parents held positive perceptions of their involvement in their children’s English language learning outcome. Implications for practical applications of parental involvement are also presented. 

 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...