Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
72 (2019) Trang: 117-134
Tạp chí: Developing English Teaching Practices in the Mekong Delta
Liên kết:

Phrasal verbs (PVs) are a difficult part of English mastery for learners in English as a foreign language (EFL) setting because the meaning of PVs is combined of multiple words together, not from the literal meaning of each word separately. Songs are a text that use PVs frequently, offer a melody for spoken language, and mention most learners’ interests and feelings, such as love. As a result, songs were chosen as a pedagogical treatment for English majors, who demonstrated higher retention of PVs and reported motivation. Reading the following pages will give teachers a greater understanding of possible effects of the use of songs on learners’ retention of PVs.

Các bài báo khác
ISBN: 978-0-9923846-2-3 (2015) Trang: 16-27
Tạp chí: Depisa
2320–737X Volume 6, Issue 6 Ver. II (2016) Trang: 38-48
Tạp chí: IOSR Journal of Research & Method in Education (IOSR-JRME)
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...