Đăng nhập
 
Tìm kiếm nâng cao
 
Tên bài báo
Tác giả
Năm xuất bản
Tóm tắt
Lĩnh vực
Phân loại
Số tạp chí
 

Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Bài báo - Tạp chí
4 (2021) Trang: 2342-2344
Tạp chí: International Journal of Social Science and Human Research

English language assessment should be aligned with teaching objectives; therefore, if the teaching goal is that English learners are able to use their target language in their real life, the learners’ language performance should be assessed. By analysing the course syllabi, grammmar tests and teacher interview, this study aims to investigate the assessment of grammar courses of four tertiary institutions in Vietnam in connection to Purpura’ s (2014 & 2005) grammatical assessment theories regarding assessed grammatical ability aspects, test tasks and grammar assessment approaches. The results should that (1) only learners’ grammatical forms and semantic meanings are assessed; (2) Selected-response task types and The Discrete-Point Approach are mainly used to assess learners.

Các bài báo khác
8 (2019) Trang: 71-78
Tạp chí: International Journal of Applied Linguistics and English Literature
(2014) Trang: 101
Tạp chí: the 10th Annual CamTESOL Conference Feb 2014 in Cambodia
1 (2012) Trang: 1
Tạp chí: ASALA
1 (2012) Trang: 1
Tạp chí: CRRP
 


Vietnamese | English






 
 
Vui lòng chờ...