Bản tin định kỳ
Báo cáo thường niên
Tạp chí khoa học ĐHCT
Tạp chí tiếng anh ĐHCT
Tạp chí trong nước
Tạp chí quốc tế
Kỷ yếu HN trong nước
Kỷ yếu HN quốc tế
Book chapter
Số tạp chí Vol. IV, Issue 10/ January 2017(2017) Trang: 8449-8459
Tạp chí: EUROPEAN ACADEMIC RESEARCH
In 1970, the theory of Realistic Mathematics Education (RME) was originated in Netherlands and since then, it has been popular throughout the world. Freudenthal developed this theory from his view of mathematics: Mathematics as an activity and mathematics must be connected to the reality. So, this theory proposed teaching mathematics should bring more opportunities to students to reinvent knowledge. In other words, the teacher makes it possible for the process of mathematization to occur in the class. In this paper, we presented our results obtained by doing a research on applying the idea of mathematization to teach the addition of two natural numbers within 5.
Các bài báo khác
Số tạp chí 24 (3)(2017) Trang: 961-969
Tạp chí: Aquaculture Nutrition
Số tạp chí 21(2017) Trang: 355-368
Tạp chí: Journal of Coastal Conservation
Số tạp chí 65(2017) Trang: 331-338
Tạp chí: Aquaculture Science
Số tạp chí 10(2017) Trang: 949-958
Tạp chí: American Journal of Engineering and Applied Sciences
Số tạp chí 1(2017) Trang: 314-341
Tạp chí: CRC Press
Số tạp chí 55(2017) Trang: 47-57
Tạp chí: Soil Research
Số tạp chí 260(2017) Trang: 739-750
Tạp chí: European Journal of Operational Research
Số tạp chí 69, 1700058(2017) Trang: 1-9
Tạp chí: Starch/Stärke
Số tạp chí 15(2017) Trang: 689-704
Tạp chí: International Journal of Economic Research
Số tạp chí 147(2017) Trang: 213-230
Tạp chí: Continental Shelf Research
Số tạp chí 30(3)(2017) Trang: 84–97
Tạp chí: Oceanography
Số tạp chí 2017(2017) Trang: 210-222
Tạp chí: International Conference for Young Researchers in Economics and Business, ICYREB2017
Số tạp chí 7 (8)(2017) Trang: 1013 (DOI: 10.4172/2165-7920.10001013)
Tạp chí: Journal of Clinical Case Reports
Số tạp chí (5), 23(2017) Trang: e13511
Tạp chí: Physiological Reports
Số tạp chí 25(2017) Trang: 701-729
Tạp chí: Set-Valued and Variational Analysis
Số tạp chí 4th International Conference(2017) Trang: 75-83
Tạp chí: Technology Engineering & Science
Số tạp chí 4th International Conference(2017) Trang: 62-74
Tạp chí: Technology Engineering & Science
Số tạp chí 7(2017) Trang: 395-399
Tạp chí: INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENTIFIC RESEARCH
Số tạp chí 61(2017) Trang: 442–452
Tạp chí: AVIAN DISEASES
Số tạp chí 4(2017) Trang: 1-14
Tạp chí: JOURNAL OF EASTERN EUROPEAN AND CENTRAL ASIAN RESEARCH
Số tạp chí 26(2017) Trang: 60-65
Tạp chí: 2017 IEEE 26th Asian Test Symposium
Số tạp chí 11(2017) Trang: 2370-2378
Tạp chí: IEICE Transactions on Fundamentals of Electronics, Communications and Computer Sciences
Số tạp chí 58(2017) Trang: 64-73
Tạp chí: Integration, the VLSI Journal, Elsevier
Số tạp chí 44(2017) Trang: 472-477
Tạp chí: Journal of Plant Biotechnology
Số tạp chí 13(2017) Trang: 99-110
Tác giả:
Helena Everaer ,
Lâm Thị Việt Hà ,
Kevin Maebe ,
Jocelyn De Wever ,
Nguyen Thi Phuong Dung ,
Guy Smagghe ,
Pham Hong Duc Phuoc ,
Hayley Rottiers ,
Diem Phuong Tran ,
Kathy Messens ,
Koen Dewettinck
Tạp chí: Tree Genetics & Genomes
Số tạp chí Volume 2017, Issue 7(2017) Trang: 210-220
Tạp chí: Journal of Mathematics and Statistical Science
Số tạp chí 100-B(2017) Trang: 884-892
Tạp chí: IEICE Transactions on Communications
Số tạp chí 17(2017) Trang: 2231-2240
Tạp chí: IEEE Sensors Journal
Số tạp chí 26(2017) Trang: 58-64
Tạp chí: Journal of the Korean Institute of Resources Recycling
Vietnamese | English
Tạp chí khoa học Trường Đại học Cần Thơ
Lầu 4, Nhà Điều Hành, Khu II, đường 3/2, P. Xuân Khánh, Q. Ninh Kiều, TP. Cần Thơ
Điện thoại: (0292) 3 872 157; Email: tapchidhct@ctu.edu.vn
Chương trình chạy tốt nhất trên trình duyệt IE 9+ & FF 16+, độ phân giải màn hình 1024x768 trở lên